دریـافت خبر : نتایج ازمون پایان ترم یوسی مس شیراز سه‌شنبه 21 شـهریور 1396 ساعت 11:15

عضو هیئت مدیره موسسه امام علی(ع) گفت: نخستین جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان یوسی مس درون اصفهان با حضور۴۲ نفر از دانش آموختگان بنیـاد جهانی توسعه ذهن بـه نام یو سی مس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا ، نتایج ازمون پایان ترم یوسی مس شیراز جبار زارع درون نشست خبری با اصحاب رسانـه اظهار داشت: از سال ۹۱ ، آموزش یو سی مس بـه کودکان ۶ که تا ۱۳ درون اصفهان آغاز شد و امروز اولین جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان تحت تعلیم یوسی مس یـا توسعه ذهن بـه وسیله آموزش ریـاضی با چرتکه برپا مـی شود و از ۴۲ نفر از این دانش آموزان بـه همراه خانواده هایشان مدرک جهانی ارائه و تجلیل مـی شود.
وی بیـان داشت: اگر چه وسیله آموزش با چرتکه و فلش کارت هست و با چهار عمل اصلی ریـاضی ذهن کودکان را توسعه مـی دهیم اما هدف آموزش ریـاضی نیست و یـا بدنبال ماشین حساب انسانی نیستیم بلکه تنـها کودکان را بـه حدی از توانایی مـیرسانیم کـه چندین کار را با بالاترین مـیزان تمرکز با هم همزمان انجام دهند.
عضو هیئت مدیره موسسه امام علی (ع) ادامـه داد: آموزش یو سی مس بـه کودکان درون ۱۰ ترم و طی سه سال و نیم که تا چهار سال صورت مـی گیرد و پس از آن کودکان قادر هستند از دو نیمکره مغز خود بـه طور همزمان استفاده و چندین مـهارت را با هم انجام دهند مثلا همزمان شعر بخوانند و محاسبات ریـاضی انجام دهند و طراحی کنند.
وی ادامـه داد: طی مذاکراتی کـه با آموزش و پرورش صورت گرفته هست مقرر شد کـه آموزش یو سی مس را از مراکز و موسسات آموزشی یوسی مس فراتر دهیم و مدارس خصوصی و غیر انتفاعی و آموزشگاه های علمـی آزاد را نیز درگیر کنیم.
جبار زارع با اظهار اینکه ٖآموزش یو سی مس را نیز درون شـهرستان های اصفهان اجرا کردیم، ادامـه داد: سمـیرم ، خوانسار، گلپایگان و غیره را نیز درگیر کردیم و مراکز اموزشی را انتقال دادیم.
وی اعلام کرد: دانش آموزانی کـه وضع مالی قوی ندارند با کمـیته امداد امام خمـینی مذاکره کردیم و حتی درون مواردی هم با تقبل هزینـه از سوی موسسه تلاش ...

[ مشاهده متن کامل اولین جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان "یو سی مس" درون اصفهان برگزار شد درون خبرگزاری ایمنا ]

اخبار پیشنـهادی:

. نتایج ازمون پایان ترم یوسی مس شیراز . نتایج ازمون پایان ترم یوسی مس شیراز




[اولین جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان "یو سی مس" درون اصفهان ... نتایج ازمون پایان ترم یوسی مس شیراز]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 05:54:00 +0000