سرگرد ترابی گفت: سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد این نمایشگاه بـه مناسبت ایـام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه اول محرم، سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد با همت و تلاش برادرن و ان بسیجی شـهرستان درون محوطه آموزشگاه شـهید سادات، با شعار”امروز نوبت ماست” برپا شد.

سرگرد ترابی فرمانده سپاه ناحیـه شـهرستان اشتهارد درون مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ “روایت مقاومت عاشوراییـان” گفت :این نمایشگاه بـه مناسبت ایـام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه اول محرم، با همت و تلاش برادرن و ان بسیجی شـهرستان درون محوطه آموزشگاه شـهید سادات، با شعار”امروز نوبت ماست” برپا شد.

وی درون ادامـه افزود: این نمایشگاه درون دو فضای مسقف و باز و با غرفه هایی همچون بازسازی مقاطع و موضوعات مختلف دفاع مقدس، ماکت عملیـات والفجر۸، ماکت وقایع تاریخی از غدیر که تا عاشورا و سپس عصر ظهور نمایش داده مـی شود.
فرمانده سپاه اشتهارد بیـان داشت: فعالیت گروه های جهادی با الگوگیری از روحیـه رزمندگان، برنامـه های طرح رجعت، عفاف، حجاب و خانواده، محصولات فرهنگی و لوازم التحریر، فضای مجازی و گردان سایبری، ادوات نظامـی و دفاعی نیمـه سنگین به منظور بازدید کلیـه برادرن و ان آماده خواهد شد و همچنین درون کنار نمایشگاه، نمایش مذهبی و حماسی ویژه ای بـه مدت چهار شب با موضوعات وقایع عاشورا، دفاع مقدس و معان حرم بـه روی صحنـه خواهد رفت.
وی خاطر نشان کرد: زنده نگهداشتن یـاد و خاطره شـهدا و حماسه آفرینی رزمندگان دلیر و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شـهادت و مقاومت با الگو گرفتن از حماسه عظیم عاشورا و راه سرخ حسینی و انتقال هنرمندانـه و خلاقانـه آن بـه نسل جوان و امروزی و بیـان وظایف امروز ما مـهمترین هدف ما از اجرای این برنامـه است.
سرگرد ترابی درون ادامـه تصریح کرد: قطعا استفاده از ابزار هنر و رسانـه درون گستردگی فضای تبلیغاتی امروز و با تأکیدات رهبر معظم انقلاب یکی از بهترین روش ها درون حفظ و نشر ارزشـهای دفاع مقدس هست لذا تمام تلاش ما درون این نمایشگاه این بوده که تا با استفاده از ...

[ مشاهده متن کامل افتتاح نمایشگاه بزرگ“روایت مقاومت عاشوراییـان” بـه مناسبت هفته دفاع مقدس درون خبرگزاری بسیج ]

اخبار پیشنـهادی:

. سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد . سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد




[افتتاح نمایشگاه بزرگ“روایت مقاومت عاشوراییـان” بـه مناسبت ... سالن تیراندازی مجازی شهید همدانی افتتاح شد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 14 May 2018 20:06:00 +0000